במקרה שפגעת ברכב אחר
השלבים שעליך לבצע על מנת שנוכל לטפל בפנייתך בהקדם
לתעד את מקום התאונה
לתעד את מקום התאונה
יש לצלם את מקום התאונה ואת הנזקים שנגרמו לרכבים המעורבים ממספר זוויות ובתאורה טובה ככל הניתן. כולל סרטונים והקלטות, במידה ואפשר.
החלפת פרטים עם המעורבים באירוע
החלפת פרטים עם המעורבים באירוע
יש לדאוג לאסוף את מס' הרכב המעורב בתאונה, שם הנהג + ת.ז, שם בעל הפוליסה + ת.ז, מס' טלפון, פרטי חברת הביטוח. כמו כן, במידה ויש עדים יש לקחת את פרטיהם.
במקרה של פגיעה גופנית
במקרה של פגיעה גופנית
לצפיה בשלבים שיש לבצע במקרה של פגיעה גופנית בתאונה. במידה ורכשת ביטוח חובה לאופנוע שלך ויש נפגעי גוף, יש לפנות לחברת הפול בטלפון 03-9424300
לפנות את האופנוע
לפנות את האופנוע
במידה והאופנוע זקוק לגרירה יש לפנות לנותן השירות. במידה וניתן לנסוע עימו - לנוחיותך רשימת מוסכי ההסדר בפריסה ארצית.
להכין את המסמכים
להכין את המסמכים
יש להכין מבעוד מועד את המסמכים הבאים:
- צילום רשיון אופנוע
- צילום רשיון נהיגה
- צילום המחאה או אישור על ניהול חשבון
- אישור משטרה (במידה והיתה מעורבת)
- אישור מהמשעבד/מעקל (במידת הצורך).
למלא את הטפסים
למלא את הטפסים
טופס פרטי אירוע + טופס הסכמה למסירת מידע
יצירת קשר
יצירת קשר
לפתיחת דיווח אודות המקרה והמשך טיפול - יש ליצור עמנו קשר בטלפון 03-5555555 או לשלוח את טופס פרטי אירוע לכתובת המייל onlineclaim@5555555.co.il ונציגנו ישובו אליך בתוך 3 שעות עסקים.
כיצד ממשיכים מכאן?
כיצד ממשיכים מכאן?
עם קבלת הדיווח והמסמכים כאמור לעיל, יועבר הטיפול למנהל תיק מימוש הזכויות האישי שיבדוק את זכאותך בהתאם לתנאי הפוליסה שלך וימשיך בטיפול אישי מולך לרבות דרישה למסמכים ו/או הליכים נוספים במידת הצורך.
התעדכנות On-Line אודות מצב פנייתך למימוש זכויותך
התעדכנות On-Line אודות מצב פנייתך למימוש זכויותך
באמצעות שירות My Status באזור הלקוחות הקיימים תוכל להתעדכן On-Line בקלות ובמהירות אודות מצב פנייתך למימוש זכויותך בכל שעה.
הפעלת את הביטוח שלך?
שירות My Status מאפשר לך להתעדכן בקלות אודות סטטוס התביעה שלך
השלב בו נמצאת התביעה שלך
תקינות מסמכים שהעברת/מסמכים חסרים
מועד תשלום צפוי
במידה ורלוונטי - מצב התנהלות מול צד ג'