חברת ביטוח ישיר רואה באבטחת המידע האישי שלך נושא חשוב ומהותי ופועלת רבות על מנת לאפשר גישה נוחה למידע באמצעות אתר האינטרנט, תוך שמירה על סודיות פרטיך שנמסרו לנו במסגרת מתן שירותי ביטוח, וזאת באמצעות שימוש בטכנולוגיות אבטחה מן המתקדמות בשוק. אנו דואגים  להתעדכן באופן שוטף בטכנולוגיות ופתרונות אבטחה מתקדמים ומתחזקים את סביבת העבודה על מנת לאפשר ללקוחותיה גלישה נעימה ובטוחה באתר.

תהליך הזדהות (כניסה לאזור לקוחות קיימים)

הגישה לאזור הלקוחות באתר מאפשרת לך צפייה בפרטיך האישיים ולכך נדרשת הזדהות קצרה.

להלן שלבי ההזדהות: 

  1. יש להזין מספר תעודת הזהות של בעל הפוליסה או המבוטח הראשי ומספר הטלפון כפי שעודכן בחברתנו. 
  2. במידה והנתונים תואמים למידע המצוי במערכת, תישלח אליך סיסמא חד פעמית אל תיבת הדואר האלקטרונית או למכשיר הטלפון הנייד שלך (כהודעת SMS) בהתאם לבחירתך. 
  3. בשלב הבא יש להזין את הסיסמא החד פעמית שהתקבלה במקום הרלוונטי באתר (לתשומת ליבך: הסיסמה זמנית ותקפה לחצי שעה)

* הכניסה לאזור האישי הינה ללקוחות החברה בלבד
*למידע נוסף על אבטחת מידע בחברה ניתן להיכנס לתקנון החברה 

 

כיצד תמנע מגניבת זהות באינטרנט?

על מנת לסייע לנו בשמירת פרטיותך, נשמח אם הקלדת כתובת האתר תבוצע על ידך, ולא דרך קישורים שונים על מנת להקטין הסיכון של גניבת זהותך (Fishing). כתובת האתר הינה http://www.555.co.il.

תשומת ליבך לכך שבגישה לאזור הלקוחות באתר חברתנו התקשורת הופכת להיות מוצפנת .(https) ה – S-מעיד על קיום תקשרות מוצפנת בין הדפדפן שלך לבין אתר ביטוח ישיר. בנוסף יש לבדוק את קיום סימן "מנעול סגור" בחלק התחתון של הדף כדי לוודא שאכן הינך באזור מוצפן.
פרטי ההזדהות הינם אישיים ואין להעבירם לאחר, גם אם הוא מזדהה בפניך כחברת ביטוח ישיר או מזוהה עימה.

שים לב כי בשום שלב של ביצוע פעולות על ידך מול חברתנו, איננו דורשים ממך להעביר את פרטי הזיהוי ו/ או מספר כרטיס האשראי שלך לידיעתנו באמצעות דואר אלקטרוני. לכן, אם בקשה כזו מוצגת לך, יש להתייחס אליה במשנה זהירות ונודה לך אם תיידע אותנו במקרים מסוג זה.

בסיום הגלישה באתר באפשרותך לבצע ניתוק יזום של המערכת על ידי לחיצה על מקש "יציאה".
לאחר אי פעילות באתר למשך זמן העולה על 20 דקות, תנותק התקשרות מול החברה באופן אוטומטי.

ריכזנו עבורך מספר כללי זהירות חשובים

  • במחשבך האישי מומלץ לדאוג לקיומן ועדכונן של תוכנות אנטי וירוס, המונעות פגיעה ע"י קוד זדוני וכן תוכנת Firewall המונעת גישה של גורמים לא רצויים אל המחשב האישי שלך.
  • אם הנך מהמשתמשים בתוכנות שיתוף קבצים, אנו מציעים להימנע מלשתף את התיקיות האישיות שלך.
  • יש לדאוג להתקין עדכוני תוכנה למערכת ההפעלה ולדפדפן שמופצים ע"י ספקיות התוכנה, מעת לעת.
  • מומלץ שלא לפתוח דבר דואר ממקור שאינו מוכר לך.
  • מומלץ שלא להוריד/ להתקין תוכנה שאינה מוכרת לך ו/או שהמקור שלה אינו מוכר לך.