אנחנו בביטוח ישיר פועלים באופן מתמיד לשיפור השירות ומתן מענה מיטבי ללקוחותינו או כל גורם אחר הפונה אלינו בנושאים הקשורים לביטוח. 

במידה ומסיבה זו או אחרת אינך שבע רצון מהשירות שניתן לך באפשרותך לפנות אל מחלקת פניות הציבור בניהולה של עו"ד נורית וינקלר. 

צוות המחלקה המסור ישמח ליצור עמך קשר ולטפל בפנייתך בתוך 3 שעות מקבלתה בכפוף לשעות הפעילות (בימים א'-ה'  8:30 - 16:30). במקרה בו בירור נושא הפנייה ידרוש זמן נוסף, נדאג לעדכן אותך על כך.

 

באפשרותך להעביר פנייה באחת מהדרכים הבאות: 

  • טלפון:    03-5653620
  • פקס:      03-5627257
  • אי-מייל:  pniot@yashir.co.il
  • דואר:      איי.די.איי חברה לביטוח בע"מ
                  מחלקת פניות הציבור
                  רחוב אפעל 35 קריית אריה
                  פתח תקווה 49511
  • עמוד צור קשר באתר: הודעה באזור פניות הציבור