הזדמנויות פתוחות עכשיו

  • כל המשרות
  • משרות מוקדים
  • משרות מטה
נציג/ת מכירות - תחום חיים

מהות התפקיד

למוקד המכירות בביטוח ישיר דרוש/ה נציג/ת מכירות - שיחות יוצאות ללקוחות החברה, במטרה למכור ביטוחי חיים ולהגדיל את תיקו הקיים של הלקוח בחברה. 

 

תיאור התפקיד

  • שכר ממוצע - 100 ₪ לשעה, בונוסים ללא הגבלה.
  • תנאים מצויינים - חדר כושר, חדרי אוכל, ימי גיבוש וכייף, פרסים ותחרויות.
  • חברה צעירה ומצליחה, אופציות קידום נרחבות לאחר שנה, אווירה משפחתית וכייפית.

 

דרישות תפקיד

  • כושר שכנוע ומכירתיות, תחרותיות, יכולת עמידה ביעדים ומוטיבציה גבוהה.
  • יכולת ביטוי ברמה טובה - חובה.
  • זמינות לקורס של חודש במשרה מלאה (8:00-17:00). 
  • העבודה בפתח תקווה.
נציג/ת שירות ומכירה למוקד יוקנעם

מהות התפקיד

למוקד שירות הלקוחות של ביטוח ישיר ביוקנעם דרוש/ה נציג/ת שירות ומכירה - שיחות נכנסות.

 

תיאור התפקיד

  • מתן שירות אדיב ומקצועי ללקוחות החברה והגדלת תיק הלקוח הביטוחי הקיים.
  • שכר גבוה ומתגמל!
  • תנאים מצויינים - ימי גיבוש וכיף, פרסים ותחרויות, חברה צעירה ומצליחה, אופציות קידום נרחבות לאחר שנה, אווירה משפחתית וכייפית.

 

דרישות תפקיד

  • תודעת שירות גבוהה - שירותיות, אדיבות וסבלנות- חובה.
  • יכולת ביטוי ברמה טובה, יכולת עבודה בתנאי לחץ ויכולות למידה גבוהות.
  • זמינות לקורס במשך חודש ימים במשרה מלאה.
  • העבודה ביוקנעם.
נציג/ת שירות תחום תביעות

מהות התפקיד

דרוש/ה נציג/ת שירות תחום תביעות.

 

תיאור התפקיד

ביטוח ישיר  מעניקה לך הזדמנות מדהימה ללמוד ולהתמקצע בעולם הביטוח בפ"ת. אנו מגייסים איש /אשת שירות טלפוני להתמחות בתחום התביעות האלמנטארי וליהנות משכר בסיס גבוה, בונוסים, אפשרות להשתלב במסלול עתודה ניהולית ותנאים מצוינים - חדר כושר, חדרי אוכל, ימי גיבוש וכיף, פרסים ותחרויות! 
התפקיד כולל מתן מענה אדיב ומקצועי ללקוחות החברה, פתיחת תיק בהתאם לפניית הלקוח וטיפול שוטף בתיקים קיימים.

 

דרישות תפקיד

  • תודעת שירות גבוהה ויכולת הובלת שיחה.
  • יכולת עבודה בתנאי לחץ ויכולות למידה טובות.
נציג/ת מכירות למגוון תחומים ומוקדים

מהות התפקיד

למוקדי המכירות בביטוח ישיר דרוש/ה נציג/ת מכירות למגוון מוקדים ותחומים.

 

תיאור התפקיד

שכר בסיס + עמלות, בונוסים ללא הגבלה!
תנאים מעולים! חדר כושר, חדרי אוכל, ימי גיבוש וכייף, פרסים ותחרויות.
חברה צעירה ומצליחה, אווירה משפחתית וכייפית, אופציות קידום נרחבות לאחר שנה.

דרישות תפקיד

אוריינטציה מכירתית וכושר שכנוע- חובה!
יכולת התמודדות עם התנגדויות, אסרטיביות, ויכולות מכירתיות גבוהות- חובה.
ניסיון במכירות ממוקד טלפוני- יתרון.
כושר ביטוי ורמה אישית טובה.
זמינות לקורס במשך חודש ימים במשרה מלאה (8:00-17:00).
משמרות מגוונות בין השעות 8:00-21:00, ללא מוצ"ש.

העבודה בפתח תקווה.

טלפון ליצירת קשר וברור פרטים עם מחלקת הגיוס - 050-2005612

מנהל/ת צוות גבייה

מהות התפקיד

דרוש/ה מנהל/ת צוות גבייה בק אופיס.

 

תיאור התפקיד

  • ניהול צוות והובלה לעמידה ביעדים.
  • בקרה שוטפת על תהליכים ומשימות.
  • הובלת פרויקטים לשיפור תהליכי עבודה מול לקוחות ומול ממשקי החברה.
  • העבודה כוללת התנהלות מול ממשקים פנימיים וחיצוניים (משרדי עורכי דין, חברות אשראי, בנקים וכיו"ב).

 

דרישות תפקיד

  • מינימום שנתיים ניסיון כמנהל/ת צוות בתחום הגבייה/פיננסי.
  • יכולת הובלה וניהול אנשים ומשימות.
  • יכולת ניתוח נתונים, הסקת מסקנות, הנעה ובקרת תהליכים.
  • ראייה מערכתית וניסיון בעבודה מול ממשקים בחברה.
  • שליטה גבוהה בתוכנת OFFICE, בדגש על EXCELL.
שמאי/ת בקר – דירות ועסקים

מהות התפקיד

דרוש/ה שמאי בקר לתחום דירות ועסקים.

 

תיאור התפקיד

  • בקרת אומדנים ודוחות שמאים חיצוניים.
  • מענה לשמאים חיצוניים.
  • טיפול במחלוקות מקצועיות ומתן יעוץ מקצועי לחברה.
  • מתן מענה מקצועי למנהלי תיקים.
  • ביקורי שטח.

 

דרישות תפקיד

  • לפחות 3 שנות ניסיון בענף שמאות דירות ועסקים במשרד שמאים או בחברת ביטוח.
  • בוגר לימודי שמאות רכוש ו/או ניסיון מוכח בענף הבנייה.
  • הכרת תוכנות אופיס.
  • היכרות עם פוליסות ורגולציה בתחום ביטוחי הרכוש.
  • יחסי אנוש מעולים.
  • יכולת מו"מ גבוהה.
  • יכולת ביטוי גבוהה בכתב ובע"פ.
  • רישיון נהיגה.
  • נכונות למשרה מלאה.
נציג/ת מכירות - תחום דירות

מהות התפקיד

למוקד המכירות בביטוח ישיר דרוש/ה נציג/ת מכירות - שיחות יוצאות בתחום ביטוחי הדירות.

 

תיאור התפקיד

  • ביצוע שיחות יזומות ללקוחות פוטנציאלים ומכירת ביטוחי דירות. 
  • שכר גבוה, בונוסים ללא הגבלה.
  • תנאים מצויינים - חדר כושר, חדרי אוכל, ימי גיבוש וכייף, פרסים ותחרויות.
  • חברה צעירה ומצליחה, אופציות קידום נרחבות לאחר שנה, אווירה משפחתית וכיפית.

 

דרישות תפקיד

  • כושר שכנוע ומכירתיות, תחרותיות, יכולת עמידה ביעדים ומוטיבציה גבוהה.
  • יכולת ביטוי ברמה טובה- חובה.
  • זמינות לקורס של חודש במשרה מלאה (8:00-17:00).
  • העבודה בפתח תקווה
מיישב/ת תביעות לתחום דירות

מהות התפקיד

דרוש/ה מיישב/ת תביעות לתחום דירות.

 

תיאור התפקיד

  • טיפול בתביעות נכנסות ותביעות משפטיות של מבוטחים וצדי ג' בתחום דירות.
  • טיפול בתביעה מרגע פתיחתה על ידי מוקד תביעות, דרך בדיקת גרסת האירוע, בחינת מסמכים רלוונטיים, הפעלת שיקול דעת בדבר כיסוי ביטוחי ואופן המשך הטיפול במסלולים השונים.
  • עדכון יזום של הלקוח בכל שלבי התביעה וזמינות ישירה ללקוח בערוצי התקשורת השונים.
  • קריאה וניתוח מסמכים ודו"חות מומחים שונים.
  • עבודה מול ממשקים שונים בארגון ומחוצה לו - שמאים, חוקרים, עמיתים במחלקות אחרות וכן עורכי דין וספקים חיצוניים.

 

דרישות תפקיד

  • ניסיון קודם ביישוב תביעות 
  • סטודנט/ית למשפטים - יתרון (אופציה להתמחות).
  • ניסיון במתן שירות לקוחות טלפוני.
  • תודעת שרות גבוהה.
עוזר/ת חשב

מהות התפקיד

דרוש/ה עוזר/ת חשב.

 

תיאור התפקיד

  • הכנת דוחות כספיים  בהתאם לכללי IFRS. 
  • הכנת דוחות מס.
  • הכרות עם שוק ההון, חישוב דרישות הון, תרחישי מאזן כלכלי.
  • תמיכה וסיוע בתחום הכספים למחלקות אחרות בארגון.
  • סיוע לחשב החברה בנושאים חשבונאיים כספיים.

 

דרישות תפקיד

  • רואה/ת חשבון לאחר הסמכה.
  • ניסיון עם דוחות מס של חברות ביטוח. 
  • הכרות עם שוק ההון, חישוב דרישות הון, תרחישי מאזן כלכלי.
  • יידע בסיסי במימון. 
  • יידע במערכת ה-SAP - יתרון.
  • יכולת עבודה בצוות. 
  • יכולת עבודה בתנאי לחץ. 
  • יידע בתוכנת דנאל. 
  • יידע בתוכנת אקסל. 
מנהל/ת צוות משפטית מחלקת תביעות גוף

מהות התפקיד

דרוש/ה מנהל/ת צוות משפטית מחלקת תביעות גוף.

 

תיאור התפקיד

  • ניהול הצוות והובלתם לעמידה ביעדים.
  • אחריות אישית ומקצועית הכוללת: הדרכה, חניכה, שיחות משוב ומתן מענה מקצועי מקיף.
  • הפקת דוחות וניתוח נתונים.
  • העבודה כוללת התנהלות מול ממשקים פנימיים וחיצוניים. 

 

דרישות תפקיד

  • עו"ד מוסמך/ת חובה.
  • לפחות 5 שנות ניסיון בניהול תיקי תביעות גוף מורכבים. 
  • ניסיון ניהולי קודם - יתרון.
  • שליטה גבוהה בתוכנת OFFICE, בדגש על EXCELL.
  • יכולת הנעת עובדים.
  • יכולת חניכה.
  • ראייה מערכתית.
  • יכולת עבודה תחת לחץ.
  • יסודיות.
  • יחסי אנוש.
  • אסרטיביות.
נציג/ת מכירות - תחום אינטרנט

מהות התפקיד

לביטוח ישיר דרוש/ה נציג/ת מכירות לתחום האינטרנט - ביצוע שיחות יזומות ללקוחות פוטנציאלים אשר פנו דרך אתר האינטרנט במטרה למכור ביטוחי רכב ודירה ולהגדיל את תיקו הביטוחי של הלקוח. 
 

תיאור התפקיד

  • שכר גבוה, בונוסים ללא הגבלה.
  • תנאים מצויינים - חדר כושר, חדרי אוכל, ימי גיבוש וכייף, פרסים ותחרויות.
  • חברה צעירה ומצליחה, אופציות קידום נרחבות לאחר שנה, אווירה משפחתית וכיפית.

 

דרישות תפקיד

  • כושר שכנוע ויכולות מכירתיות גבוהות - חובה.
  • ניסיון מעולם המכירות - יתרון משמעותי.
  • יכולת ביטוי ברמה גבוהה - חובה.
  • זמינות לקורס של חודש במשרה מלאה (8:00-17:00).
  • המשרה בפתח תקווה. 
מיישב/ת תביעות למחלקת תביעות

מהות התפקיד

דרוש מיישב/ת תביעות למחלקת תביעות.

 

תיאור התפקיד

  • טיפול בתביעות בתחום הרכוש הנוגעות ללקוחות החברה ו/או צדי ג' (בהתאמה).
  • התפקיד כולל בדיקת גרסת האירוע, בחינת מסמכים רלוונטיים, כיסוי ביטוחי, ניהול משא ומתן מול הלקוח ולבסוף החלטה בדבר הפיצוי.
  • עבודה מול ממשקים שונים בארגון ומחוצה לו - שמאים, חוקרים, עמיתים במחלקות אחרות וכיו"ב.

 

דרישות תפקיד

  • ניסיון של שנה לפחות בתחום הסילוק האלמנטארי.
  • ידע בתוכנות אופיס (אקסל, WORD וכיו"ב).
  • תודעת שרות גבוהה במיוחד.
  • אסרטיביות.
  • יכולת ניהול משא ומתן.
  • סבלנות.
  • עצמאות.
  • אחריות. 
כלכלן/ית

מהות התפקיד

דרוש/ה כלכלן/ית למחלקה כלכלית.

 

תיאור התפקיד

  • ביצוע ניתוחים כלכליים (בחינת עלות - תועלת של פרויקטים/תהליכים).
  • הכנה וניתוח דו"חות. 
  • בניית תקציב ועריכת בקרה.
  • העבודה כוללת התנהלות מול כלל אגפי החברה.

 

דרישות תפקיד

  • תואר ראשון בכלכלה.
  • ניסיון של שנה בתפקיד דומה. 
  • שליטה גבוהה ב-OFFICE, בדגש על POWER POINT ו-EXCELL. 
  • יכולות אנליטיות.
  • עצמאות.
  • יכולת עבודה מול ממשקים.
  • יסודיות.

 

*משרה מלאה, 8.6 שעות עבודה ליום, בימים א'-ה' + נכונות לשעות נוספות במידת הצורך

אחראי/ת סיכונים

מהות התפקיד

דרוש/ה אחראי/ת סיכונים.

 

תיאור התפקיד

  • אחריות על סיכוני שוק, סיכוני אשראי, סיכוני נזילות: מיפוי הסיכונים, הכנת תוכנית פעולה, כתיבת מסמכי מדיניות, ניתוח נתונים, הכנת דיווחים לוועדות ולגורמים נוספים. 
  • אחריות על סיכונים ביטוחים: ביצוע חישובים ובדיקת נכונות של דרישת הון תחת Solvency2 תחקור ע"י כלים כמו SQL/ SAS בניית דוחות ומצגות.
  • קיום ממשק קבוע מול יחידות עסקיות, חשבות ואקטואריה. 

 

דרישות תפקיד

  • יכולות אנליטיות וכמותיות גבוהות.
  • תואר ראשון בכלכלה /מנע"ס /סטטיסטיקה /רו"ח - חובה.
  • תואר שני - יתרון.
  • חובה היכרות אקסל ברמה גבוהה - חובה. ידע ב- SQL, SAS - יתרון.
מבקר/ת פנים

מהות התפקיד

דרוש/ה מבקר/ת פנים בכפיפות למבקרת הראשית.

 

תיאור התפקיד

  • ביצוע ביקורות בהתאם לתוכנית העבודה השנתית.
  • כתיבה עצמאית של דוחות הביקורת, השתלבות בכל תהליך הביקורת החל משלב כתיבת תכנית העבודה וכלה בדוח.
  • הצגת הממצאים בוועדת הביקורת.
  • עבודה מול ממשקים פנים ארגוניים.

 

דרישות תפקיד

  • רואה חשבון / בעל/ת תואר שני בביקורת פנימית, CIA, CISA.
  • לפחות 5 שנות ניסיון בביקורת פנימית במשרדים/ חברות ייעוץ/ מחלקות ביקורת פנימית בחברות.
  • ניסיון מוכח של עריכת ביקורת בהתאם לתקני ביקורת מקובלים.
  • ניסון בביקורת פנימית מחברת ביטוח - יתרון.
  • ניסיון בביקורת מערכות מידע – יתרון.
  • עבודה מול תוכנות ביקורת- ACL/IDEA - יתרון.
  • ניסיון בעבודה מול מערכת BO - יתרון.
  • יכולת ניסוח מצוינת בכתב ובע"פ – חובה.
מנהל/ת תיק תביעה – שיבוב יוצא

מהות התפקיד

דרוש/ה מנהל/ת תיק תביעה לצוות שיבוב יוצא.

 

תיאור התפקיד

  • ניהול תביעות וגביית שיבוב מחברות וגורמים פרטיים.
  • בדיקת גרסאות המעורבים הרלוונטיים, בחינת אסמכתאות ומסמכים, בדיקת הכיסוי הביטוחי ובסופם ניהול התביעה במטרה לגבות את כספי השיבוב מהמזיק (שיבוב + הפסדי לקוח) / ויתור/ העברה לטיפול משפטי.
  • עבודה מול ממשקים שונים בארגון ומחוצה לו –חברות ביטוח, צ"ג פרטיים, שמאים, חוקרים, עמיתים במחלקות.

 

דרישות תפקיד

  • ניסיון במתן שירות לקוחות טלפוני.
  • תודעת שרות גבוהה.
  • אסרטיביות.
  • יכולת ניהול משא ומתן.
  • עצמאות.
  • אחריות. 
  • מחויבות.
  • נכונות למשרה מלאה.
אחראי/ת SOX

מהות התפקיד

דרוש/ה אחראי/ת SOX.

 

תיאור התפקיד

  • ביצוע ביקורת והגשת המלצות לשיפור תהליכי עבודה המשפיעים על הדיווח הכספי.
  • ניהול ומעקב אחר מוקדי סיכון  נבחרים בחברה.
  • עבודה מול ממשקים שונים בארגון ומחוצה לו.  

 

דרישות תפקיד

  • רו"ח חובה לאחר הסמכה.
  • לפחות שנה ניסיון בתיעוד תהליכי SOX  לבנקים/ חברות ביטוח/ בתי השקעות.  
  • ניסיון בעבודה על תוכנת Excel. 
  • יכולת עבודה עצמאית.
  • יוזמה.
  • דיוק והקפדה בפרטים.
חשב/ת השקעות

מהות התפקיד

דרוש/ה חשב/ת השקעות.

 

תיאור התפקיד

  • אחריות על ההשקעות בדוחות הכספיים.
  • הכנת דיווחים וחישובים בהקשר של השקעות לרשות שוק ההון.
  • היכרות עם תקנות השקעה ורגולציה.
  • בקרה על מחלקת השקעות.
  • חישוב דרישות הון בגין השקעות, לרבות סולבנסי.

 

דרישות תפקיד

  • תואר ראשון בראיית חשבון. 
  • רואה/ת חשבון לאחר הסמכה. 
  • היכרות והבנה של שוק ההון.
  • נסיון קודם בתחום - חובה (תפקיד קודם בגוף מוסדי).
מנהל/ת צוות חיתום

מהות התפקיד

דרוש/ה מנהל/ת צוות חיתום.

 

תיאור התפקיד

  • ניהול הצוות והובלה לעמידה ביעדים.
  • אחריות אישית ומקצועית הכוללת: הדרכה, חניכה, שיחות משוב.
  • בקרה שוטפת על תהליכים ומשימות. 
  • הפקת דוחות וניתוח נתונים.
  • התנהלות מול ממשקים  פנימיים  וחיצוניים (מוקד מכירות/שירות לקוחות/שימור, רופאים, מכונים, מוסדות, מבטחי משנה).

 

דרישות תפקיד

  • לפחות שנתיים ניסיון בתפקיד ניהולי בעולם החיתום.
  • הכרות עם עולם תוכן חיים ובריאות. 
  • יכולת הובלה, הנעה, ניהול אנשים ומשימות, ראייה מערכתית.
  • נכונות למשרה מלאה.

עוד דברים שכדאי לכם לדעת עלינו

שואפים תמיד מעלה

גם השנה דורגנו בקטגוריית פלטינה+ במסגרת דירוג "מעלה" לאחריות תאגידית - הישג המבטא את האחריות, ההשקעה, והמחויבות שלנו ללקוחותינו, לעובדים שלנו, לבעלי המניות וכמובן לקהילה.

העצמת עובדים זה אנחנו!

זכינו במקום ה-1 בקטגוריית העצמת עובדים בתחרות המי"ל (המרכז הישראלי לניהול) למצוינות בשירות וחוויית לקוח לשנת 2014 - תואר המעיד יותר מכל על כך שאנו שמים את עובדינו במרכז.

ביטוח ישיר - גם בצפון!

גרים בצפון? בואו לעבוד במוקד השירות והמכירות שלנו ביקנעם ותיהנו משכר גבוה, בונוסים, תחרויות נושאות פרסים ואופציות לקידום, שעות עבודה נוחות באווירה צעירה וכייפית. הסעות מאזור העמקים ומהצ'ק פוסט.

מעודדים העסקה מגוונת ושיוויונית

כחלק מהאג'נדה הקהילתית שלנו אנו מחוייבים למתן הזדמנות שווה בגיוס, העסקה, קידום ותגמול עובדים, ללא אפליה מכל סוג שהוא. נתון מרשים בהקשר הזה: 50% מתפקידי ההנהלה בביטוח ישיר מאוישים בידי נשים!

איך מגיעים אלינו?

קל להגיע אלינו

אפעל 35, קריית אריה, פתח תקווה
32.097713 34.848058

שאטל מתחנת רכבת קריית אריה פתח תקווה:

יוצא החל משעות הבוקר המוקדמות בכל חצי שעה עגולה לבניין אדגר בו נמצאים משרדי ביטוח ישיר

קווי תחבורה ציבורית

מפתח תקוה: קו 10 או 22 של חברת "קווים".

מראש העין: קו 7 או 27 של חברת "קווים".

מתל אביב: תחנה מרכזית חדשה עד גהה - קו 51 או 70 של חברת "דן".

מקניון עזריאלי עד גהה: קו 51 של חברת "דן".

מתחנת רכבת סבידור (ארלוזרוב - תחנת רכבת): קו 51 או 82 של חברת "דן". 

מהרחובות אלנבי/ דיזינגוף/ ארלוזורוב/ ז'בוטינסקי: קו 66 של חברת "דן".

מנתניה, כפר סבא, רעננה או הוד השרון: קו 641 של חברת "אגד".

מרחובות, נס ציונה, ראשל"צ, גבעת שמואל: קו 164 של חברת "אגד".

קל להגיע אלינו

הקידמה 6, יקנעםהמוקד ממוקם כ-10 דקות הליכה מקניון G
32.670030 35.106860