במקרה שפגעת ברכב אחר
השלבים שעליך לבצע על מנת שנוכל לטפל בפנייתך בהקדם
לתעד את מקום התאונה
לתעד את מקום התאונה
יש לצלם את מקום התאונה ואת הנזקים שנגרמו לרכבים המעורבים ממספר זוויות ובתאורה טובה ככל הניתן, כולל סרטונים והקלטות, במידה ואפשר.
להחליף פרטים עם המעורבים באירוע
להחליף פרטים עם המעורבים באירוע
יש לדאוג לאסוף את מס' הרכב המעורב בתאונה, שם הנהג + ת.ז, שם בעל הפוליסה + ת.ז, מס' טלפון, פרטי חברת הביטוח. כמו כן, במידה ויש עדים יש לאסוף גם את פרטיהם.
במקרה של פגיעה גופנית
במקרה של פגיעה גופנית
לצפיה בשלבים שיש לבצע במקרה של פגיעה גופנית בתאונה.
לפנות את הרכב
לפנות את הרכב
במידה והרכב זקוק לגרירה יש לפנות לנותן השירות. במידה וניתן לנסוע עימו - לנוחיותך רשימת מוסכי ההסדר בפריסה ארצית בהם יינתן לך רכב חלופי לתקופת הטיפול.
במקרה של אובדן גמור (טוטאל לוס)
במקרה של אובדן גמור (טוטאל לוס)
השמאי הכריז על הרכב כאובדן גמור? אנו מתחייבים לתשלום תוך 5 ימים מקבלת המסמכים, למנות מנהל תיק מימוש זכויות אישי שילווה אותך לאורך כל הטיפול בהליך מימוש הזכויות, ובנוסף, לרכב חלופי לתקופת הטיפול בהליך זה (בכפוף לתנאי הפוליסה שלך).
להכין את המסמכים
להכין את המסמכים
יש להכין מבעוד מועד את המסמכים הבאים:
- צילום רישיון רכב
- צילום רשיון נהיגה
- צילום המחאה או אישור על ניהול חשבון
- אישור משטרה (במידה והיתה מעורבת)
- אישור עבר ביטוחי (במקרה של ירידת ערך)
- אישור מהמשעבד/מעקל (במידת הצורך)
- אישור ניכוי מס מרואה חשבון (במידה ומדובר ברכב מסחרי).
לדווח On-Line
לדווח On-Line
כעת, כשבידך כל המידע והמסמכים אודות האירוע, באפשרותך לדווח On-Line אודות האירוע בכל זמן ישירות מהטלפון הנייד או המחשב, ונציגנו ידאגו ליצור עמך קשר בתוך 3 שעות עסקים.
כיצד ממשיכים מכאן?
כיצד ממשיכים מכאן?
עם קבלת הדיווח והמסמכים כאמור לעיל, יועבר הטיפול למנהל תיק מימוש הזכויות האישי שיבדוק את זכאותך בהתאם לתנאי הפוליסה שלך וימשיך בטיפול אישי מולך לרבות דרישה למסמכים ו/או הליכים נוספים במידת הצורך.
התעדכנות On-Line אודות מצב פנייתך למימוש זכויותך
התעדכנות On-Line אודות מצב פנייתך למימוש זכויותך
באמצעות שירות My Status באזור הלקוחות הקיימים תוכל להתעדכן On-Line בקלות ובמהירות אודות מצב פנייתך למימוש זכויותך בכל שעה.
הפעלת את הביטוח שלך?
שירות My Status מאפשר לך להתעדכן בקלות אודות סטטוס הפנייה למימוש זכויותך
אנחנו בביטוח ישיר שמים דגש רב על חזרה מהירה לשגרה ולכן יצרנו את My Status - שירות המאפשר לך להתעדכן באופן שוטף בכל שעה ומכל מקום אודות מצב מימוש זכויותך בפוליסת הביטוח.
באמצעות My Status ניתן לדעת:
- מהו השלב בו נמצאת התביעה שלך.
- תקינות מסמכים שהעברת/ מסמכים חסרים.
- מועד תשלום צפוי.
- במידה ורלוונטי - מצב התנהלות מול צד ג'.