במקרה שצריך לגרור את הרכב
שירותי דרך וגרירה ניתנים בכל רחבי הארץ, 24 שעות ביממה
חשוב לדעת!
חשוב לדעת!
במידה והנזק נגרם כתוצאה מתאונת דרכים יש לעבור לתהליך במקרה של תאונה.
פנייה אל נותן השירות
פנייה אל נותן השירות
יש להצטייד במספר רכב ויעד הגרירה ולפנות למוקד שגריר בטלפון 03-5578888 או במספר המקוצר 8888*.
לכל שאלה או בירור
לכל שאלה או בירור
יש ליצור עימנו קשר בטלפון 03-5555555
פוליסות וכתבי שירות
הפעלת את הביטוח שלך?
שירות My Status מאפשר לך להתעדכן בקלות אודות סטטוס התביעה שלך
אנחנו בביטוח ישיר שמים דגש רב על חזרה מהירה לשגרה ולכן יצרנו את My Status - שירות המאפשר לך להתעדכן באופן שוטף בכל שעה ומכל מקום אודות מצב התביעה שלך.
באמצעות My Status ניתן לדעת:
- מהו השלב בו נמצאת התביעה שלך.
- תקינות מסמכים שהעברת/ מסמכים חסרים.
- מועד תשלום צפוי.
- במידה ורלוונטי - מצב התנהלות מול צד ג'.