במקרה שיש לך פיצוץ בצנרת הבית
השלבים שעליך לבצע על מנת שנוכל לטפל בפנייתך בהקדם
סגירת הברז הראשי
סגירת הברז הראשי
לפני הכול, סגור את ברז המים הראשי של הדירה על מנת למנוע נזק רב יותר. במקרים חריגים, כאשר נדרשת עזרה של בעל מקצוע ומסיבה כלשהי לא ניתן היה ליצור קשר עם חברתנו, יש להקפיד אך ורק על ביצוע פעולות דחופות בלבד שנועדו לעצור את הימלטות המים.
*יש לתעד ולצלם את הליך התיקון.
להזמין נותן שירות
להזמין נותן שירות
במידה ורכשת בפוליסה כיסוי סיכוני מים באמצעות שרברב בהסדר-
עליך לפנות לחברתנו לדווח על הנזק על מנת שנוכל להמשיך לטפל בפנייתך. ניתן ללחוץ כאן לצפייה ברשימת שרברבי ההסדר המלאה.
במידה ורכשת בפוליסה כיסוי סיכוני מים ונוזלים אחרים באמצעות שרברב פרטי -
בטרם ביצוע תיקון הנזק, לצורך בדיקת מימוש זכאותך לפיצוי, נבקשך להעביר צילומים של הנזק והצעת תיקון מפורטת הכוללת את תיאור מקור הנזק, תיאור התיקון הנדרש, עלות התיקון ופרטים מלאים של בעל המקצוע (שם, טלפון, מען). לאחר הדיווח לחברתנו, במידה ויידרש מידע נוסף, נעדכנך בהתאם.
למלא את הטפסים
למלא את הטפסים
במידה ורכשת בפוליסה כיסוי סיכוני מים ונוזלים אחרים באמצעות שרברב פרטי - יש למלא טופס הודעה על נזק בדירה
לדווח On-Line
לדווח On-Line
כעת, כשבידך כל המידע והמסמכים אודות האירוע, באפשרותך לדווח On-Line אודות האירוע בכל זמן ישירות מהטלפון הנייד או המחשב.
כיצד ממשיכים מכאן?
כיצד ממשיכים מכאן?
עם קבלת הדיווח והמסמכים כאמור לעיל, יועבר הטיפול למנהל תיק מימוש הזכויות שיבדוק את זכאותך בהתאם לתנאי הפוליסה שלך וימשיך בטיפול אישי מולך לרבות דרישה למסמכים ו/או הליכים נוספים במידת הצורך.
התעדכנות אודות מצב פנייתך למימוש זכויותך
התעדכנות אודות מצב פנייתך למימוש זכויותך
באמצעות שירות My Status באזור הלקוחות הקיימים תוכל להתעדכן On-Line בקלות ובמהירות אודות מצב פנייתך למימוש זכויותך בכל שעה.
הפעלת את הביטוח שלך?
שירות My Status מאפשר לך להתעדכן בקלות אודות סטטוס התביעה שלך
אנחנו בביטוח ישיר שמים דגש רב על חזרה מהירה לשגרה ולכן יצרנו את My Status - שירות המאפשר לך להתעדכן באופן שוטף בכל שעה ומכל מקום אודות מצב התביעה שלך.
באמצעות My Status ניתן לדעת:
- מהו השלב בו נמצאת התביעה שלך.
- תקינות מסמכים שהעברת/ מסמכים חסרים.
- מועד תשלום צפוי.
- במידה ורלוונטי - מצב התנהלות מול צד ג'.