במקרה של קיצור הנסיעה
השלבים שעליך לבצע על מנת שנוכל לטפל בפנייתך בהקדם
לדווח לסוכן הנסיעות
לדווח לסוכן הנסיעות
פנה בהקדם האפשרי לסוכן הנסיעות ו/או חברת התעופה דרכם הזמנת את הנסיעה ושמור את כל המסמכים הרפואיים הרלוונטיים לאירוע, במידה ויש כאלה
להכין את המסמכים הבאים:
להכין את המסמכים הבאים:
יש להכין מבעוד מועד את המסמכים הבאים:
- מסמכים רפואיים
- מסמכים רלוונטיים נוספים לסיבת ביטול/ קיצור הנסיעה
- אישור על ביטול/ קיצור הנסיעה מסוכן הנסיעות, כולל העלויות הכרוכות בכך
- צילום המחאה או אישור על ניהול חשבון.
הרחב
מזער
מלא את הטפסים הבאים:
מלא את הטפסים הבאים:
טופס פרטי אירוע + ויתור סודיות
צור עימנו קשר
צור עימנו קשר
לפתיחת דיווח והמשך טיפול - יש ליצור קשר בטלפון 03-5555555 או לשלוח את טופס פרטי אירוע לכתובת המייל onlineclaim@5555555.co.il ונציגנו ישובו אליך בתוך 3 שעות עסקים.
כיצד ממשיכים מכאן?
כיצד ממשיכים מכאן?
עם קבלת הדיווח והמסמכים כאמור לעיל, יועבר הטיפול למנהל תיק מימוש הזכויות האישי שיבדוק את זכאותך בהתאם לתנאי הפוליסה שלך וימשיך בטיפול אישי מולך לרבות דרישה למסמכים ו/או הליכים נוספים במידת הצורך.
ההתחייבויות שלנו
לתשומת ליבך!