במקרה שיש לך פיצוץ בצנרת העסק
השלבים שעליך לבצע על מנת שנוכל לטפל בפנייתך בהקדם
סגירת הברז הראשי
סגירת הברז הראשי
לפני הכול, סגור את ברז המים הראשי של הדירה על מנת למנוע נזק רב יותר.
הזמנת נותן שירות
הזמנת נותן שירות
בדוק באזור לקוחות קיימים את מספר הפוליסה שלך ופנה אל חברת פמי פרימיום להזמנת בעל מקצוע לתיקון הנזק בטלפון 03-9535656 או 656* מהנייד. במידה ואינך מאתר את הכיסוי המתאים צור קשר עם מוקד מימוש זכויות בטלפון 03-5555555.
למלא את הטפסים
למלא את הטפסים
טופס הודעה על נזק בעסק
יצירת קשר
יצירת קשר
לפתיחת דיווח אודות המקרה ותיאום עם שמאי במידת הצורך יש להתקשר לטלפון 03-5555555 או לשלוח את טופס פרטי אירוע לכתובת המייל onlineclaim@5555555.co.il ונציגנו ישובו אליך בתוך 3 שעות עסקים.
כיצד ממשיכים מכאן?
כיצד ממשיכים מכאן?
עם קבלת הדיווח והמסמכים כאמור לעיל, יועבר הטיפול למנהל תיק מימוש הזכויות האישי שיבדוק את זכאותך בהתאם לתנאי הפוליסה שלך וימשיך בטיפול אישי מולך לרבות דרישה למסמכים ו/או הליכים נוספים במידת הצורך.
התעדכנות On-Line אודות מצב פנייתך למימוש זכויותך
התעדכנות On-Line אודות מצב פנייתך למימוש זכויותך
באמצעות שירות My Status באזור הלקוחות הקיימים תוכל להתעדכן On-Line בקלות ובמהירות אודות מצב פנייתך למימוש זכויותך בכל שעה.