בדרך לעבודה, כשאוספים את הילדים או בנסיעה משפחתית לביקור קרובים – זה ממש לא משנה – מעורבות בתאונת דרכים היא תמיד סיטואציה לא נעימה שמשבשת את שגרת החיים שלנו. אז כדי שיהיה לכם פשוט יותר להתמודד עם המצב, השקנו בשנה האחרונה מגוון של שירותים חינמיים שיקלו עליכם ברגע האמת ויסייעו לכם לחזור לשגרה כמה שיותר מהר.
חדש! שירות "ישיר מהיר"
כדי ליצור מעטפת שירותים שתעזור לכם לחזור לשגרה במהירות המקסימלית, אנחנו רוצים שהרכב שלכם יתוקן בהקדם האפשרי. זה הרעיון מאחורי ״ישיר מהיר״, שירות שבו אנחנו מתחייבים לתיקון המכונית שלכם במוסך ההסדר בתוך שלושה ימי עבודה. לא עמדנו בזמנים? על כל יום איחור תקבלו שובר BUYME של 100 שקלים.
לא עוד התכתבויות מעצבנות עם מוסכים או עיכובים לא ברורים - לרשימה שלנו נכנסים רק מקצוענים. הסיפור הוא פשוט: אתם בחרתם בנו להיות חברת ביטוח הרכב שלכם, וכדי לתת לכם את רמת השירות שמגיעה לכם, אנחנו בוחרים לצרף לרשימת מוסכי ההסדר שלנו רק כאלו שיכולים לעמוד בסטנדרטים שלנו. את התאונה אנחנו לא יכולים למנוע, אבל אנחנו יכולים לעזור לכם לחזור לשגרה בתוך מקסימום שלושה ימי עבודה.

תקציר הפרקים הקודמים: מה במעטפת השירותים?
SOS ישיר: קופסה קטנה ומצילת חיים
מכה קלה בפגוש או חלילה פגיעה קשה יותר, אף אחד מאתנו לא חסין מפני תאונות. גם הנהגים המנוסים ביותר יכולים להיקלע לתאונה בגלל תשתית לקויה, בעיה מכנית ברכב וכמובן חוסר זהירות של נהג אחר. הבעיה היא שיש פה סיטואציה מנוגדת, מצד אחד רגע התאונה עלול להיות טראומטי, ומצד שני אנחנו צריכים להיות רציונליים ולהמשיך לתפקד בקור רוח מקפיא כדי שנוכל להתמודד עם המצב ולקבל את העזרה המתאימה.
לכן אם יש לכם ביטוח רכב בביטוח ישיר, מגיע לכם לקבל מאתנו ללא עלות את SOS ישיר, חיישן חירום חכם לזיהוי סוג ועוצמת הפגיעה במכונית בעת ההתנגשות. החיישן, הניתן להתקנה בקלות על השמשה הקדמית, מעדכן במקרה הצורך את כוחות ההצלה באופן אוטומטי על התאונה. כמו כן, במידה והחיישן מזהה פגיעה ברכב, אנו ניצור אתכם קשר כדי להדריך ולהרגיע, ואם צריך גם נגיע פיזית לזירת האירוע. ככה תוכלו לדעת שגם אם קורה משהו, אתם לא לבד בסיטואציה ויש מי שידאג לכם.
פתיחת דיווח אונליין
נתקעתם בדרך? פגעתם ברכב אחר? בכל שעה אתם יכולים לפתוח דיווח אונליין באזור האישי, ואנחנו נלווה אתכם לכל אורך הדרך ונדריך אתכם מה השלבים לטיפול, למי צריך להתקשר ואיך מתקדמים מכאן.
ישיר עד אליך: רכב חלופי
שירות פרימיום נוסף ללא עלות שהשקנו לאחרונה ללקוחותינו הוא "ישיר עד אליך". במקרה של אירוע ביטוחי, אנחנו מביאים רכב חלופי עד אליך, ולוקחים את המכונית שלך לתיקון באחד המוסכים הנבחרים שלנו. כך נדאג לכל מה שתצטרכו מרגע התאונה ועד שהרכב ישוב ממוסך ההסדר.
שירות My Status
הגשתם דיווח אונליין ואתם רוצים לדעת מה סטטוס התביעה? שירות My Status יעזור להתעדכן בקלות ובכל רגע בסטטוס התביעה. את שירות My Status תמצאו באזור האישי באתר ובאפליקציה, שם תוכלו לצפות בפרטי התביעה שהגשתם, לוודא אם יש חוסרים במסמכים שהעברתם, להתעדכן על מועד התשלום הצפוי ולקבל עדכון אונליין ברגע שהתשלום עבר לחשבונכם.
תשלום תביעות מהיר ב-bit
כחלק מחוויית השירות שלנו, חשוב לנו שתוכלו לחזור לשגרה כמה שיותר מהר לאחר התאונה, כולל בנושא של קבלת החזרי התביעה. בעלי ביטוח רכב בביטוח ישיר נהנים מתשלום תביעות מהיר באמצעות אפליקציית bit, להחזרי תביעה עד 50,000 ₪.