ברגע האמת, אנחנו לצדכם 

על מנת שתוכלו לשוב לשגרה במהירות ובקלות, שירות דיווח On-Line מאפשר לכם לחסוך זמן יקר ולדווח לנו על אירוע שקרה לכם ישירות מהטלפון הנייד או המחשב.

בנוסף, מוקד התביעות שלנו עומד לרשותכם ונציגנו ישמחו לתת לכם מענה מקצועי ואדיב בכל נושא (מחוץ לשעות הפעילות תופנו ישירות אל מוקדי החירום של ספקי השירות השונים).

 

שירות My Status

ברגע האמת, אנו יודעים כמה אתם רוצים לחזור מהר לשגרה וכדי שזה יקרה כמה שיותר מהר, אנו מקפידים לתת לכם שירות יעיל: שירות My Status מאפשר לכם להתעדכן On-Line באזור האישי אודות מצב התביעה שלכם בביטוח רכב או בביטוח דירה.

 

החזר כספי עד 5 ימים

אנו מודעים לחשיבות הגבוהה שבחזרה לשגרה ולכן מתחייבים להחזר כספי מהיר במיוחד בתביעות ביטוח מקיף לרכב - עד 5 ימי עסקים בלבד!

 

 

תקשורת דיגיטלית 

בלי ניירת מיותרת, המעבר שלנו לתקשורת דיגיטלית מתקדמת, מאפשר לכם לקבל את כל המידע הביטוחי ללקוח באזור הלקוחות. במקום מכתבים וניירת, תקבלו את כל המסמכים הדרושים לכם ישירות אל תיבת המייל האישית שלכם.

 

ביטוח On-Line בתהליך פשוט ומהיר 

רכישת ביטוח דרך האינטרנט היא ללא ספק הדרך הפשוטה והמשתלמת במיוחד - 
באתר ביטוח ישיר תוכלו לרכוש ביטוח רכב בקליק וליהנות מ-20% הנחה ויותר!

 

 איזור לקוחות קיימים 

איזור הלקוחות הקיימים של ביטוח ישיר מאפשר לכם לבצע מגוון פעולות On-Line בקלות וביעילות:

  1. תשלום חובה - תשלום ביטוח חובה וקבלת פירוט תאריכי תוקף תעודת החובה ומחירה.
  2. תעודת חובה דיגיטלית - ביטוח ישיר ממשיכה להוביל את שוק הביטוח ומשיקה אפשרות להפקת תעודת ביטוח חובה באופן דיגיטלי!
  3. קבלת מידעי גביה - מידע אודות דוח מצב הגביה העדכני של הפוליסות הפעילות.
  4. הוספת כיסוי זמני לנהג צעיר - מותאם במיוחד לחיילים בחופשה. במקום לרשום אותם כנהג נוסף לכל התקופה, דבר המייקר את הביטוח, ניתן לרכוש כיסוי מוגבל לארבעה ימים. (הכיסוי הביטוחי נכנס לתוקף ביום רכישת  הכיסוי (היום הראשון) במועד ובשעה בו הוא נרכש ומסתיים ביום הרביעי בחצות.
  5. הפקת מסמכים - העתק תעודת חובה, אישור מצב תביעות, אישור תשלומים לפוליסות אלמנטארי וחיים, טופס מיגון, מתקיני מיגון, מצב חשבון לפוליסה.