אגף שוק ההון של משרד האוצר פרסם את מדד איכות השירות לשנת 2016 אשר מדרג את חברות הביטוח בישראל בכל הקשור לאיכות השירות ללקוחות בביטוחי רכב, דירה, נסיעות לחו"ל, חיים ובריאות. 

המדד משווה בין חברות הביטוח בהתייחס לאיכות וזמני הטיפול בפניות ותשלום תביעות, ומתפרסם אחת לשנה. מטרתו ליצור שקיפות בקרב הלקוחות ולשפר באופן מתמיד את רמת השירות של חברות הביטוח.

ביטוח ישיר דורגה במקומות הראשונים בכל המוצרים, דבר המעיד על שביעות רצון גבוהה של לקוחותינו. אנו ממשיכים באופן תמידי לפתח שירותים חדשניים ופשוטים על מנת להמשיך לספק לכם חוויית שירות מצוינת!

ציוני ביטוח ישיר בענפי הביטוח הכלליים:

מדד איכות השירות 2016 - ביטוח מקיף לרכב

 

מדד איכות השירות 2016 - ביטוח חובה לרכב

 

מדד איכות השירות 2016 - ביטוח דירה

 

מדד איכות השירות 2016 - ביטוח נסיעות לחו"ל

 

ציוני ביטוח ישיר בביטוחי חיים ובריאות: 

מדד איכות השירות 2016 - ביטוח חיים

 

מדד איכות השירות 2016 - ביטוח בריאות

 

מדד איכות השירות 2016 - ביטוח תאונות אישיות


 

> למידע וקבלת הצעה בחרו את סוג הביטוח הרלוונטי:
   ביטוח רכב | ביטוח דירה | ביטוח נסיעות לחו"ל | ביטוח חיים | ביטוח בריאות | ביטוח תאונות אישיות