גאים להיות במקום ה-1 במדד איכות השירות בביטוח מקיף לרכב, ביטוח דירה, ביטוח נסיעות לחו"ל, ביטוח בריאות וביטוח תאונות אישיות! 

רשות שוק ההון פרסמה את מדד איכות השירות לשנת 2017 אשר מדרג את חברות הביטוח בישראל בכל הקשור לאיכות השירות ללקוחות חברות הביטוח השונות. המדד משווה בין חברות הביטוח בהתייחס לאיכות וזמני הטיפול בפניות ותשלום מימוש זכויות (תביעות), ומתפרסם אחת לשנה. מטרתו ליצור שקיפות בקרב הלקוחות ולשפר באופן מתמיד את רמת השירות של חברות הביטוח.

כבר 3 שנים ברציפות שביטוח ישיר מובילה את מדד איכות השירות ועובדה זו מעידה יותר מכל על שביעות רצון גבוהה של לקוחותינו. אנו ממשיכים באופן תמידי לפתח שירותים חדשניים ופשוטים על מנת להמשיך לספק לכם חוויית שירות מצוינת!

ציוני ביטוח ישיר בענפי הביטוח הכלליים:

ביטוח ישיר מובילה בביטוח מקיף לרכב - מדד השירות 2017

 

ביטוח ישיר מובילה בביטוח חובה לרכב - מדד השירות 2017

 

ביטוח ישיר מובילה בביטוח דירה - מדד השירות 2017

 

ביטוח ישיר מובילה בביטוח נסיעות לחו"ל - מדד השירות 2017

ציוני ביטוח ישיר בביטוחי חיים ובריאות: 

ביטוח ישיר מובילה בביטוח חיים - מדד השירות 2017

 

ביטוח ישיר מובילה בביטוח בריאות - מדד השירות 2017

 

ביטוח ישיר מובילה בביטוח תאונות אישיות - מדד השירות 2017


 

> למידע וקבלת הצעה בחרו את סוג הביטוח הרלוונטי:
   ביטוח רכב | ביטוח דירה | ביטוח נסיעות לחו"ל | ביטוח חיים | ביטוח בריאות | ביטוח תאונות אישיות