גאים להיות גם השנה במקום ה-1 במדד איכות השירות בציון המשוקלל של הענפים ביטוח חובה ומקיף לרכב, ביטוח דירה, ביטוח נסיעות לחו"ל, ביטוח בריאות וביטוח תאונות אישיות! 

רשות שוק ההון פרסמה את מדד איכות השירות לשנת 2019 אשר מדרג את חברות הביטוח בישראל בכל הקשור לאיכות השירות ללקוחות חברות הביטוח השונות. המדד משווה בין חברות הביטוח בהתייחס לאיכות וזמני הטיפול בפניות ותשלום מימוש זכויות (תביעות), ומתפרסם אחת לשנה. מטרתו ליצור שקיפות בקרב הלקוחות ולשפר באופן מתמיד את רמת השירות של חברות הביטוח.

כבר 5 שנים ברציפות שביטוח ישיר מובילה את מדד איכות השירות, גם בשגרה וגם בחירום, ועובדה זו מעידה יותר מכל על שביעות רצון גבוהה של לקוחותינו.
אנחנו ממשיכים באופן תמידי לפתח שירותים חדשניים ופשוטים על מנת להמשיך לספק לכם חוויית שירות מצוינת!

ציוני ביטוח ישיר בענפי הביטוח הכלליים:
מדד איכות השירות 2019 - ביטוח חובה לרכב

מדד איכות השירות 2019 - ביטוח מקיף לרכב

מדד איכות השירות 2019 - ביטוח דירה

מדד איכות השירות 2019 - ביטוח נסיעות לחו"ל

ציוני ביטוח ישיר בביטוחי חיים ובריאות: 
מדד איכות השירות 2019 - ביטוח בריאות

מדד איכות השירות 2019 - ביטוח חיים

מדד איכות השירות 2019 - ביטוח תאונות אישיות

 

> למידע וקבלת הצעה בחרו את סוג הביטוח הרלוונטי:
   
ביטוח רכב | ביטוח דירה | ביטוח נסיעות לחו"ל | ביטוח חיים | ביטוח בריאות | ביטוח תאונות אישיות